Загальноліцейні проєкти

Загальноліцейні проєкти

Освітній процес у Ліцеї №30 «ЕКОНАД» здійснюється за проєктно-цільовою системою, яка дозволяє комплексно вирішувати проблеми навчання та виховання з огляду на нагальну потребу українського суспільства у громадянах, які можуть не тільки ставити перед собою проблеми, а й грамотно, на рівні сучасного менеджменту, прагнути їхнього вирішення.

Проєктно-цільову систему організації життєдіяльності ліцею було започатковано у 1998 році. Лілія Борисівна Донська представила і захистила цю модель на засіданні вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка, де отримала схвалення та рекомендацію до впровадження як сучасну та ефективну форму освітнього менеджменту.

Довгострокові проєкти охоплюють усі спектри ліцейного життя і, утворюючи систему, сприяють розвиткові всіх учасників освітнього процесу. Кожен проєкт діє за певними принципами виховання свідомої особистості.

Основними за цей час були і лишаються довгострокові проєкти: «Лідер», «Інтелектуал», «Будьмо майстрами», «Плекаємо громадян», «Здоров’я, краса, талант», «Ерудит», «Партнерство», «ЕКОнадія», «Світ професій» та «Дбайливість».

Цільовий проєкт «Лідер»

Мета проєкту:

  • здійснення комплексного підходу до управління ліцеєм;
  • побудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти у лііцеї;
  • практичне впровадження інтегрованих форм і методів контролю за станом освітнього процесу;
  • стимулювання самоконтролю та вивчення його механізмів;
  • зміцнення процесу демократизації управління шляхом розширення повноважень предметних методичних комісій учителів (студійних центрів), робота з батьками учнів;
  • проведення батьківських днів;
  • оперативна корекція планування освітнього процесу у відповідності до результатів моніторингового супроводу управлінської діяльності, яка відображається у планах роботи ліцею на місяць.

Керівник проєкту: директор Мельниченко В.М.

Цільовий проєкт «Інтелектуал»

Мета проєкту:

  • надання сучасної якісної освіти шляхом вдосконалення та актуалізації освітнього процесу;
  • підготовка всебічно освіченої сучасної людини до життя в умовах ринкових відносин;
  • наближення освіти, навчання до індивідуальних можливостей та потреб кожної дитини;
  • забезпечення людинотворчих можливостей через освітнє формування пріоритетів суспільного та особистісного розвитку;
  • формування в учнів потреби у безперервній освіті як засобі самореалізації особистості.

Керівник проєкту: заступник директора з навчально-виховної роботи Стародубцев А.В.

Цільовий проєкт «Ерудит»

Завдання проєкту реалізуються у двох напрямках:

І – робота з обдарованими та здібними учнями;

ІІ – удосконалення педагогічної майстерності вчителів Ліцею №30 «ЕКОНАД» м. Києва.

Мета І-го розділу проєкту «Ерудит»:

  • забезпечення духовного, інтелектуального, творчого розвитку учнів;
  • індивідуально-спрямований розвиток здібностей учнів через науково-дослідницьку роботу і творчу діяльність;
  • об’єднання обдарованої молоді та вчителів навколо актуальних наукових проблем;
  • формування та розвиток в учнів інтелектуальних потреб, інтересу до наукового пошуку, прагнення самостійно здобувати нові знання;
  • усвідомлення необхідності володіння сучасною науковою інформацією;
  • створення умов для навчання старшокласників відповідно до їхнього професійного самовизначення.

Мета ІІ-го розділу проєкту «Ерудит»:

  • удосконалення професійно-педагогічної спрямованості вчителів;
  • вивчення та застосовування особистісно-орієнтованих педагогічних технологій;
  • корегування стилів педагогічного спілкування для досягнення спільної творчої діяльності вчителів та учнів;
  • засвоєння передового педагогічного досвіду освітніх закладів міста Києва та обмін досвідом, вдосконалення професійно-педагогічної культури педагогів;
  • створення ефективної моделі взаємодії педагогічної, учнівської та батьківської спільноти у розв’язанні освітніх проблем, пов’язаних з науково-дослідницькою роботою.

Керівник проєкту: заступник директора з навчально-виховної роботи Шульга Т.О.

Цільовий проєкт «Плекаємо громадян»

Мета проєкту:

  • виховання громадян правової держави, які орієнтуються у сучасному політичному житті і готові працювати задля її майбутнього;
  • розвиток ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави, до людей;
  • створення виховного середовища як духовного простору учнів і вчителів, що впливає на розвиток особистості.

Керівник проєкту: заступник директора з навчально-виховної роботи Герасименко І.А.

Цільовий проєкт «Здоров’я, краса, талант»

Мета проєкту:

  • створення оптимальних психолого-педагогічних, методичних та організаційних умов виховання гармонійної особистості;
  • робота над естетичним, психологічним, фізичним вдосконаленням всіх учасників освітнього процесу;
  • організація та проведення традиційних ліцейних свят, проєктів, заходів.

Координатор проєкту: заступник директора з навчально-виховної роботи Герасименко І.А.

Керівник проєкту: педагог– організатор Музика А.О.

Цільовий проєкт «Партнерство»

Мета проєкту :

  • формування сучасного світогляду;
  • підготовка учнів до життя у світовій спільності;
  • залучення до сучасних демократичних цінностей – толерантності, полікультурної доброзичливості, взаємоповаги;
  • формування навичок цивілізованого спілкування з однолітками з різних куточків світу та нашої держави;
  • активна участь у проєктах шкіл МАШ ЮНЕСКО та у ліцейних проєктах;

Керівник проєкту: заступник директора з навчально-виховної роботи Гноєва С.М.

Цільовий проєкт «Світ професій»

Мета проєкту:

  • формування в учнів ставлення до себе як суб’єкта майбутньої професійної діяльності;
  • усвідомлення своєї індивідуальної неповторності, відповідальності та впевненості у досягненні майбутнього професійного успіху;
  • активізація процесів самопізнання, самооцінки та актуалізація потреби у самовдосконаленні;
  • формування системи знань учнів про специфіку профільного навчання як першого кроку до оволодіння обраною професією (для учнів 8 – 9 класів), стратегію і тактику реалізації визначених напрямів власного кар’єрного зростання у майбутньому;
  • ознайомлення учнів зі способами і прийомами прийняття обґрунтованих рішень про вибір майбутнього профілю навчання і майбутньої професії;
  • забезпечення їх практичним досвідом пошуку необхідної інформації для розробки або ж удосконалення індивідуальної освітньої траєкторії та стратегії професійного зростання у майбутньому.

Керівник проєкту: заступник директора з навчально-виховної роботи Шульга Т.О.

Цільовий проєкт «ЕКОнадія»

Мета проєкту:

  • формування сучасного економічного світогляду учнів в

умовах ринкової економіки, виховання економічної культури,

  • організація економічної освіти, створення передумов гармонійного розвитку особистості;
  • допомога учням у питаннях професійного самовизначення та оцінки їх власних освітніх можливостей;
  • формування екологічної свідомості у напрямку створення особистості з екоцентричним баченням;
  • створення екологічно виховного середовища;
  • участь у Міжнародних, регіональних проектах ЮНЕСКО з питань глобальних проблем людства та здорового способу життя;
  • створення умов для вивчення особистості учня та його саморозвитку;
  • формування свідомого ставлення до власного здоров’я, до навколишнього середовища;
  • формування активної громадянської позиції.

Керівники проєкту: заступник директора з навчально-виховної роботи Шульга Т.О. та Герасименко І.А.

Цільовий проєкт «Будьмо майстрами»

Мета проєкту:

  • удосконалення професійно-педагогічної спрямованості роботи вчителів шляхом втілення в життя ефективних інноваційних педагогічних технологій;
  • коригування стилів педагогічного спілкування для досягнення спільної творчої діяльності вчителів та учнів;
  • взаємообмін творчими напрацюваннями з науковими та освітніми закладами-партнерами;
  • узагальнення педагогічного досвіду найкращих вчителів ліцею;
  • створення ефективної моделі взаємодії педагогічної, учнівської та батьківської спільноти у розв’язанні освітніх завдань.

Керівник проєкту: заступник директора з навчально-виховної роботи Шульга Т.О.

Цільовий проєкт «Дбайливість»

Мета проєкту:

  • приведення матеріально-технічної бази ліцею у відповідність до вимог сучасної освіти;
  • формування у всіх еконадців господарського, дбайливого ставлення до матеріальних ресурсів, прагнення до їх поновлення і збереження;
  • залучення до цієї роботи різноманітних джерел фінансування.

Керівник проєкту: заступник директора з адміністративно-господарської роботи Созаєв А.Х.

Наші останні новини

Вільні місця для учнів

Класи Кількість вільних місць
1. 8 4
2. 10 4