Освітній процес у ліцеї складається з певних галузей і напрямів, які сформовані у систему довгострокових проєктів: «Плекаємо громадян», «Інтелектуал», «Дбайливість», «Партнерство», «Екологічна надія», «Здоров’я, краса, талант». Учні ліцею можуть брати участь в акціях будь-яких проєктів та бути лідерами в одному з них. За таким принципом діє учнівське самоврядування ліцею.
Основним осередком ліцейного життя для здобувачів освіти є класний колектив, тому в ліцеї приділяється велика увага формуванню класних органів учнівського самоврядування. Першим етапом виборчої кампанії в ліцеї є створення виборчих комітетів у класах. Другим етапом виборів у класах є рекламні акції, презентації програм кандидатів до Класних Учнівських Рад. Третій етап – вибори до Класних Учнівських Рад та Лідера класу. До кожної учнівської ради входять шість лідерів проєктів, які фактично очолюють проєктні групи зі складу учнів класу, та лідер класу.
Після формування Класних Учнівських Рад створюється Еконадська Рада. Вона складається з Учнівської Ради – шести проєктних груп, до яких входять представники класів – лідери проєктів, представника Батьківської Ради в особі голови батьківського комітету ліцею та представника Методичної Ради в особі заступника директора з навчально-виховної роботи ліцею.
Лідери кожного класу разом із повноважним представником Еконадської Ради, який обирається на Вересневій учнівській конференції, складають Учнівську Раду ліцею.
Учні беруть активну участь у заходах, акціях, проєктах ліцею не тільки як учасники. Саме представники Еконадської Ради є ініціаторами багатьох справ та активними організаторами як нових, так і традиційних ліцейних заходів.